donderdag 24 september 2020

Op naar een fantastisch jaar!

 


Hallo allemaal,

Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.
Daarnaast zis er weer een leuke nieuwe Crafty kit uitgebracht .




We hebben dit keer ook weer een leuke bloghop voor jullie
 georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hoppen jullie gezellig met ons mee?


Dit is mijn voorbeeld.


Voor dit kaartje heb ik 2 mallen gebruikt. 
Als eerste heb ik deze mal voor de basiskaart gebruikt.


Dutch Shape Art Scallop Tag
470 713 189

Deze mal heb ik 3 keer omgetrokken en daarna uitgeknipt.
 1 x op kraft, 1 x op creme cardstock en 1 x op designpapier. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met deze leuke
nieuwe build up mal van de zeemeermin.


470.713.810 Build Up Zeemeermin
470 713 810

 
Wat een schatje is hé?


Voor de oplettende kijker, ik heb de staart van de zeemeermin iets aangepast. Mijn staart is recht en dat heb ik gedaan door deze zelf eerst  te tekenen en daarna uit te knippen.
Ik heb voor de zeemeermin glitterpapier gebruikt. Dit past hier zo goed bij.
De wangetjes van de zemeermin heb ik met roze inkt wat gekleurd. De oogjes heb ik gemaakt met een pons en daarna heb ik met een zwarte gelpen het gezichtje verder getekend.

 

Hierna heb ik al mijn zeemalletjes tevoorschijn gehaald 
en heb ik de kaart verder aangekleed zodat het een echte 
zeekaart is geworden. 


De tekst heb ik gemaakt met een stempel, maar dat is al een oude. 


Ik ben benieuwd wat jullie van deze zeemeerminkaart vinden?
Jullie mogen nu door hoppen naar het blog van



Veel hopplezier nog en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande







16 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit met dit meerminnetje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig, Mirande! En heb jij nu al die mallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een zeekaartje zo met al die schelpjes ed en dan zo'n mooie zeemeermin erbij top

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart met de nieuwe zeemeerminmal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is helemaal geweldig!!
    Superleuk bedacht die staart ook!
    Leuk kaartje Mirande😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is dit onderwaterkaartje Mirande...zo leuk die 2 mooie mallen gecombineerd.. zeker het Build Up Zeemeerminnetje is super schattig... en verder ook geweldige accentjes erbij opgemaakt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met een schattige zeemeermin erop. Mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart met de zeemeermin Mirande....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Miranda.

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart is het geworden. Mijn dochter is gek op de build up mallen en ook namens mijn dochter Noëlle (11 jaar) moest ik dit complimentje geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke verjaardagskaart Mirande
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje heb je met deze mooie mal gemaakt Mirande....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande