woensdag 2 september 2020

Jungle Beat Mini-album








Hallo allemaal,

Het is september dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo.
Dit keer gaan we aan de slag met deze Dutch Doobadoo mal
 en maken we dit keer een heel leuk mini-album.


\
Dutch Doobadoo Cart Art A4 Mini album set
470 713 799

Maak n.a.v. deze sketch dus een mini album.



Dit is mijn voorbeeld.
Ik heb in dit album de foto's van de afscheidsmusical van mijn dochter gebruikt. 
Ik heb de hartjes bij dit album vervangen door palmbladeren omdat de musical 
zich afspeelde in de jungle en dat past er natuurlijk veel beter bij. 
Ik heb voor dit album dit gave junglepapier gebruikt 
waardoor het een heel leuk album is geworden in het thema van de musical. 

 
In het album heb ik wat extra pagina's, pagina's en pockets toegevoegd 
zodat ik alle foto's een mooi plekje kon geven. 


Ik heb de foto's in het album gemat op wit cardstock.
Verder heb ik de pagina's aangekleed met extra palmbladeren.


Maar ik heb ook deze schattige aapjes van Marianne Design gebruikt. 


Ik heb aan deze flap een extra pagina gemaakt om wat meer foto's in het album te kunnen plakken.



Op de rechterpagina heb ik een aan de linkerkant een pocket gemaakt waarin  ik een kaartje heb gestopt. Ook op dit kaartje heb ik weer twee foto's geplakt.

 

Ook deze schattige wasbeer heb ik in het album verwerkt. 
Deze kun je maken met een stans van Marianne Design.
Wil het album nog beter bekijken kijk dan even op mijn Facebookpagina waarop ik nog een filmpje zal plaatsen waarin het album nog een keer laat zien. 


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren en dat jullie ook deze maand allemaal weer mee doen en aan de slag gegaan om een leuk mini album te maken. Je kunt dit album dus voor verschillende thema's gebruiken door de hartjes te vervangen voor iets anders.
Ik wens julllie heel veel succes en plezier bij deze uitdaging en ik ben heel benieuwd naar jullie creaties.
Groetjes Mirande




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande