dinsdag 1 december 2020

Ho ho ho voor jou een cadeau!


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kerstkaartje om te laten zien. Ik heb hiervoor twee verschillende Dutch Doobadoo mallen gebruikt. Voor de basiskaart heb ik de onderstaande mal gebruikt.



Dutch Card Art Christmas Tree
470 713 723

Ik heb deze kaart overgetrokken op creme cardstock om de kaart vervolgens te beplakken met de nieuwe kerstlijn van Maja Design. Ik heb de kerstboom wel drie keer uitgeknipt om daar een 3 d boom van te kunnen maken. Ik heb ook de boom beplakt met designpapier. Ik heb de randjes van het papier bewerkt met gesso verf zodat het lijkt alsop de boom vol met sneeuw ligt. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met deze leuke nieuwe build up mal van de kerstman.



Dutch Build up Kerstman
470 713 830

Ik heb de witte randjes bij de kesrtman bewerkt met Fluffy stuf waardoor het net op een soort van bondrand lijkt. Dit spul breng je aan maar door het te verwarmen met de heattool gaat het opbollen en krijg je dus dat leuke bondeffect. 


Hierna heb ik de kaart verder aangekleed. Op de voorkant heb ik enkele pakjes onder de boom gezet. Hiervoor heb ik verschillende stansen van verschillende merken gebruikt. 
Bovenaan heb ik een kerstbloem gemaakt met daaronder enkele kersttakjes. Ik heb de besjes van de takjes bewerkt met rode stickels. Het tekststempeltjes is van Carlijn Design en pastte perfect bij deze kaart. In de boom heb ik nog wat kerstballen gehangen, die heb ik gemaakt met een collectable van Marianne Design. 

Ik vind het zelf wel een mooie kerstkaart geworden en eigenlijk wil ik hem helemaal niet versturen maar gewoon lekker zelf in mijn woonkamer zetten. Wie weet ga ik dat ook wel doen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande


 

1 opmerking:

  1. Deze is mooi gemaakt. En wat leuk de kerstman er zo achter.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande