donderdag 17 december 2020

We wensen jullie samen heel veel geluk

 Hoi, Hoi,

Ik maakte dit verhuiskaartje door verschillende mallen van Dutch Doobadoo met elkaar te combineren. 

Ik gebruikte voor de basiskaart deze mal. 

Ik heb er maar even een foto van gemaakt omdat ik deze mal niet op de site van Dutch Doobadoo terug kan vinden. Wellicht hebben ze deze mal niet meer in de collectie of ik heb niet goed gekeken dat kan ook.😊 Ik heb op deze basiskaart een stuk designpapier geplakt voordat ik verder ben gegaan. Ik heb hiervoor het designpapier van Maja Design gebruikt, Miles Apart. 

Hierna ben ik aan de slag gegaan met de mal van het huisje.

Duttch Card Art
470 713 510

Het leuke aan dit huisje is dat je er een kaart uit kunt schuiven zoals ook te zien is op de onderstaande foto. Het huisje heb ik eerst overgetrokken op wit cardstock en daarna voorzien van verschillende merken designpapier, die ik met elkaar gecombineerd heb.  



Daarna heb er deurtjes en raampjes op geplakt. 
Hierna heb ik de leuke build up mal van de gnomes gebruikt. 
Met enkele tekststempels heb ik het kaartje uiteindelijk afgemaakt. 


470 713 815


Door verschillende mallen te combineren is deze verhuiskaart ontstaan. Ik ga hem snel op de post doen voor 2 kleine meisjes, die net verhuisd zijn. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande