maandag 28 december 2020

Koala in de jungle


Hallo allemaal, 

Met deze box art mal maakte ik dit kaartje.


Dutch Doobadoo Box Art Waves
470 713 071

Ik heb het basisdoosje overgetrokken op wit cardstock, uitgeknipt en beplakt met jungle designpapier. Vervolgens heb ik het doosje in elkaar geplakt, Van de waves heb ik rechte plaktstroken gemaakt omdat in de jungle geen golven te vinden zijn. Op deze rechte stroken heb ik grasrandjes geplakt, die heb ik gemaakt met een stans.


Hierna heb ik de schattige Koala gemaakt met deze built up mal


470 713 837

Hierna heb ik met verschillende stansen nog wat junglebladeren gestanst en deze hier en daar op het doosje geplakt om het jungle gevoel nog wat meer te benadrukken.Ik ben benieuwd wat jullie van dit schattige kaartje vinden.Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande 












 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande