donderdag 17 december 2020

Een hele gezellige verjaardag gewenst.


Hoi, hoi,

Met de mal van de Cappucino mok maakte ik deze verjaardagskaart. 


Dutch Card Art Cappucino
470 713 819

Ik heb deze basiskaart overgetrokken op wit cardstock en daarna ben ik aan de slag gegaan met designpapier uit een groot blok.
De schattige hamstertjes heb ik gemaakt met de collectables van Marianne Design. Zij drinken ook gezellig een kopje cappucino mee met de jarige. 



De bloemetjes heb ik gemaakt met de collectables van de mol. 
Hierna heb ik de schuimwolken gemaakt. Ik heb een gedeelte nog een keer uitgeknipt en deze verhoogt opgeplakt. Met wat zwarte accentlijntjes en een hele leuke tekst stempel was mijn kaartje klaar. 

o

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande