dinsdag 15 december 2020

Eindelijk met pensioen

Hallo allemaal,

Deze maand heeft Dutch Doobadoo weer een leuke challenge georganiseerd. Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke kaart en plaats deze in Dutch Doobadoo Challenge groep. Dit is mijn voorbeeld.




Voor deze kaart heb ik deze basismal gebruikt.


Dutch Shape Art Evelyn
470 713 202

Ik heb de mal eerst een keer overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens ben ik met designpapier uit een blokje van Studio Light aan de slag gegaan. Het zijn normaal gesproken helemaal niet de skleurtjes die ik zelf uit zou kiezen maar deze kleuren passen wel heel erg bij het echtpaar waar ik deze kaart voor gemaakt heb. Dus ik moest even uit mijn comfortzone gaan maar ik moet zeggen dat ik best tevreden ben. Ik heb sommige vellen gemat op zwart designpapier, dat zit ook in dit blokje.
Ik heb een stempelafdrukje gebruikt van Art Impression, die heb ik ingekleurd met Faber 
Castell potloden. 


Vervolgens heb ik enkele tekstjes gestempeld met witte inkt. Deze inkt heb ik net nieuw dus ik moet er nog even aan wennen omdat het nog wel een beetje nat is en dus wat sneller vlekt. Ik had het eigenlijk goed moeten laten drogen maar daar heb ik niet zoveel geduld voor. Zeker niet wanneer ik lekker bezig ben. Ik heb een gedeelte van de tekst zelf geschreven omdat ik hier geen tekst stempel van had. 


Ik vind het zelf wel een leuke kaart geworden. Doe jij ook gezellig mee met deze challenge? Veel plezier en succes en vergeet niet je creatie te plaatsen in de Dutch Doobadoo Challenge groep. Nu ga ik deze kaart snel op de bus doen zodat hij nog op tijd aankomt. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande