dinsdag 22 december 2020

Over en uit 2020!!! Op een gezellig 2021!!!




                                                                     Hallo allemaal,

Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.


We hebben dit keer ook weer een leuke bloghop voor jullie
 georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hoppen jullie gezellig met ons mee?


Dit is mijn voorbeeld.


Voor dit kaartje heb ik  deze Dutch Shape Art schild 470 713 205 als basiskaart gebruikt. 




Ik heb deze mal drie keer overgetrokken, 1x op wit cardstock., 1x op zwart cardstock en 1 x op designpapier uit de Crafty kit Gentlemen.



 Ik heb daarna nog een Dutch Doobadoo mal gebruikt. 470 713 682
Dat is de mal van het kaarsje op de standaard. 

Het jaar 2020 is bijna voorbij. Tijd om dit jaar het kaartsje uit te blazen en snel een nieuwe aan te steken op hopelijk een beter en gezelliger jaar dan 2020. 



De bloementoef  en de cijfers heb ik gemaakt met een stansen van Elisabeth Craft Design. Het hoedje, het strikje en de paraplu komen uit het uitdrukvel wat hoort bij de Crafty kit. Ook het ornamentje hoort daar bij. 

Achter de kaars heb ik een pinquin verstopt. Deze heb ik gemaakt met de nieuwe build up mal van Dutch Doobadoo. Wat is hij weer leuk. 😍




Ik ben benieuwd wat jullie van deze nieuwjaarscreatie vinden?
Jullie mogen nu door hoppen naar het blog van



Veel hopplezier nog en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


5 opmerkingen:

  1. Superleuk is ie geworden. Heel veel verschillende dingen gecombineerd tot een heel mooi geheel.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt leuk en lief deze kaart. Zou zelf nooit die kaars kopen maar als ik het zo zie is de kans groot dat hij ooit nog eens in mijn winkelmandje belandt
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd en zo zie je dat e met deze kleuren toch een vrolijk geheel krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie nieuwe mal en de pinquins zijn super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart,zo wordt zwart wit toch nog vrolijk,en de pinquins zijn zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande