zondag 13 december 2020

Vrolijk Kerstfeest


Hoi, Hoi,

Met de nieuwe Crafty Kit Christmas Mood heb ik deze leuke pinguïn kerstkaart gemaakt. 



Ik heb als basiskaart deze Dutch Doobadoo mal gemaakt


Dutch Doobadoo Card Art Easel Card Circle
470 713 833

Ik heb de basismal overgetrokken op zwart cardstock. Daarna ben ik aan de slag gegaan met het designpapier uit de Crafty kit. De pinguïns en andere leuke plaatjes komen uit het uitdrukvel wat ook bij deze set hoort. 

 

Om deze kaart te kunnen laten staan heb ik met een stans van Elisabeth Craft Design een bloementoef gemaakt. Hier heb ik ook nog enkele kersttekstjes bij geplakt, deze heb ik nog wel gemat op zwart cardstock voordat ik ze heb opgeplakt. De stickers zijn ook van Dutch Doobadoo  491 200 010. De tekst XMAS heb ik met zwarte houten letters gemaakt.


Het was even een gepuzzel met deze mal maar nu de kaart klaar is ben ik er heel blij mee. Wat een leuke Crafty kit is dit. Ik ga er snel nog maar een kaartje mee maken. Tot snel.
Groetjes Mirande











 

1 opmerking:

  1. Wauw erg mooi. Heb deze mal ook laatst gekocht. Ga er ook snel wat moois mee maken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande