woensdag 30 december 2020

Happy NewYear

Hallo allemaal,

Nog een paar uurtjes en dan zit het jaar 2020 er al weer op. Laten we hopen dat het jaar 2021 voor ons allemaal een veel beter jaar wordt. Om iedereen toch een hele fijne jaarwisseling te wensen en een gezond, gelukkig en liefdevol en hopelijk normaal 2021 heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik gebruikte voor deze kaart 2 Dutch Doobadoo mallen. Voor de basiskaart heb ik de nieuwe mal van het cadeautje gebruikt. 


Ik heb deze mal overgetrokken op zilver papier om het vervolgens te beplakken met designpapier van Maja Desing. Het is een al oudere papierlijn maar wel erg leuk voor de jaarwisseling vind ik. 
Vervolgens heb ik wat lintjes aan het cadeautje geknoopt en daar een bedeltje aangehangen met het getal 2021 eraan. 
Vervolgnes heb met deze mal de champagnefles en het glas gemaakt. 


Dutch Doobadoo Card Art
Wine bottle and glass
470 713 831


De champagne in het glas heb ik gemaakt van creme glitterpapier. Ik heb met een rond ponsje nog wat bubbels gemaakt. Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat extra bubbles en lijntje getekend.
Om de hals van de fles heb ik nog een labeltje gemaakt, die ik gestempeld heb. Dit is ook al een hele oude stempelset. Ook hieraan heb ik een bedeltje gemaakt met daarna een wijnglas.


Het jaartal 2021 heb ik gemaakt met de cijferstansen van Elisabeth Craft Desing. Dit zijn hele smalle cijfers, daarom heb ik ze nog een keer gemat op wit papier zodat ze net iets groter en beter zichtbaar zijn. 


Aan de bovenkant van het glas heb ik met stickels nog een glitterrandje gemaakt wat een soort van suikerrandje moet voorstellen. Het past in ieder geval wel heel mooi bij de rest van de kaart.


We hebben net nieuwe buren gekregen. Deze kaart hebben we met een fles wijn bij de buren voor de deur gezet om ze een heel fijn en gelukkig 2021 te wensen in hun nieuwe huis bij ons in de buurt. 
Ik wens jullie allemaal ook een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar. 

Groetjes Mirande
 

1 opmerking:

  1. Voor jullie ook een heel goed en gezond 2021 met veel creativiteit... Deze is erg leuk en mooi gemaakt! Je buren zullen er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande