woensdag 9 december 2020

Ho Ho Ho voor jou een cadeau

 


Hallo allemaal,

Met deze leuke mal van de Pillow box van Duch Doobadoo heb ik een leuk cadeaudoosje gemaakt voor de kerst. Ik heb de basis voor dit doosje overgetrokken op wit cardstock en vervolgens uitgeknipt. Het doosje heb ik daarna beplakt met designpapier van Maja Design. 


Dutch Doobadoo Box Art, Enveloppe with Star
470 713 072

In de pillow box zit een kleine opening in de vorm van een ster. Ik heb deze ster wat groter gemaakt. Hiervoor heb ik een stans van een grotere ster gebruikt. Door de opening kijkt de kerstman. De kerstman heb ik gemaakt met de build up mal van de Kerstman,


Dutch Build up Kerstman
470 713 830


De bloementoef met takjes eronder heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design. De extra sterretjes heb uit glitterpapier gehaad en zijn gemaakt met een ponsje.
De tekststempel past perfect bij dit doosje en is een van Carlijn Design. 

De achterkant van dit doosje heb ik in een hele andere stijl gemaakt. Hiervoor heb ik materialen van Alexandra Renke gebruikt. De witte rand heb ik gemaakt met  heb ik washitape en de plaatjes heb ik geknipt uit een designvel met allemaal leuke plaatjes. De tekststempel is wederom van Carlijn Design. 
 

Nu nog snel even wat lekkers voor in het doosje kopen zodat ik er iemand heel blij mee kan maken tijdens de kerstdagen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande